مصاحبه آرشیو خبر ها
در این فصل باید به یک تیم افسانه ای تبدیل شویم

در این فصل باید به یک تیم افسانه ای تبدیل شویم

آندره آ آنیلی رییس باشگاه یوونتوس قهرمانی در سری آ و لیگ قهرمانان در این فصل را هدف قرار داده تا بیانکونری به یک تیم افسانه ای در تاریخ تبدیل شود.

 

پنج عنوان قهرمانی پیاپی در رقابت های سری آ در پنج فصل گذشته از یوونتوس یک مدعی بدون رقیب در ایتالیا ساخته ولی به نظر می رسد بیانکونری در این فصل با مشکلات بیشتری برای فتح اسکودتوی ششم روبرو باشد. با این حال آنیلی در مصاحبه ای انگیزشی، بازیکنان تیمش را ترغیب کرده تا با کسب دو قهرمانی در این فصل، نام خود را در تاریخ باشگاه یوونتوس جاودانه کنند:

 

همه علیه ما هستند و در فلسفه آنها هم مهم نیست چه تیمی قهرمان شود، مهم این است که یوونتوس قهرمان نشود. این جوی است که ما در آن حضور داریم. مردم فقط می خواهند یوونتوس برنده نباشد و ما همه کار می کنیم تا خلاف این را به اثبات برسانیم.

 

آنیلی ادامه داد:

 

ما پیروزی های خود را حفظ می کنیم چون ما برای قهرمان شدن زندگی می کنیم. همان گونه که از رهبران قدیمی یوونتوس یاد گرفته ایم، مهم ترین موفقیت آن عنوانی نیست که به تازگی آن را کسب کرده ایم، بلکه موفقیت بعدی مهم تر است.

 

رییس یوونتوس از ساخت تیمی افسانه ای خبر داده است:

 

من می خواهم از افرادی که با من اینجا هستند تشکر کنم چون در سال 2016 آنها نمی توانستند تاریخچه ای بهتر از این برای فوتبال ایتالیا بنویسند اما امسال ما باید تیمی افسانه ای شویم. ما در این فصل از یک مزیت بزرگ بهره می بریم و برای تبدیل شدن به یک تیم افسانه ای دو راه ملی و بین المللی را در پیش داریم. اول اینکه هیچ تیمی نتوانسته شش مرتبه پیاپی قهرمان فوتبال ایتالیا شود و در صورتی که در اروپا نیز قهرمان شویم به این معنی است که ما به یک تیم افسانه ای تبدیل شده ایم.

 

آنیلی پایان خوشی را برای سال 2016 آرزو کرده است:

 

باید ما باید تمام تمرکز خود را معطوف عملکردمان در سال 2017 کنیم اما پیش از آن باید سال 2016 را به خوبی به پایان برسانیم که در این راه دو بازی بسیار حساس با رم در سری آ و با میلان در سوپر کاپ ایتالیا در پیش داریم. در ورزش، قدرت از نحوه آماده سازی سرچشمه می گیرد ولی بحث ذهنی نیز مهم است. ذهنیت چیزی است که تفاوت خاصی ایجاد می کند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: